Tisdagen 24:e

waaay =D jag har ätit tre swmlor idag!.. =D två små och en stor! xD fast den stora var en grodsemla xD haha =D men nu ska jag försöka att tagga ner med fikat!!!.. hehe eller jag måste men vi får väl se hur det går! xD
repet idag: carro hade glömt av att den var tisdag så när jag skickade ett sms och frågade när hon skulle komma till lokalen så fick jag till svar " va? är det tisdag idag??" haha det var lite roligt =P så hon fick lov att ta en senare buss ner =D men det gjorde inget för det var studioinspelning i rummet brevid så vi kunde inte repa förrns vid fyra iaf =P och hon kom tio över =P
när vi väl började att spela så hade vi väldigt roligt och vi skrattade och så!!.. och det var ett tag sen vi har varit helt glade genom ett helt rep så jag blev på bra humör då! =D
nu sitter jag och kollar på den rätte för rosing xD haha vet inte varför jag gör det men det finns inget annat att kolla på xD hehe
nu kommer lite bilder sen vi spelade i Ludvika =D


som vanligt så brukar jag ta en bild på mig innan jag går från hemmet =D


sandra och carro!! =D  carro var inte berädd på att jag skulle ta kort ;)


Ela!! =D


The Girlzz =D

sen spelade vi först av alla och då har jag inga bilder "/


Heaven (tror jag att dom hette) ni vet jag och namn xD haha


trummisen i Heaven


Carro =D


Ela =D


Sandra =D


en riktigt bra publik!! =D


här är TNG =D


sissta kortet för ikväll =D jag och ela =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0