11 Juni

Heej heej :D

Har inte hunnit vart inne på datorn så mycket!
har nu 2 jobb så jag jobbar hela dagarna och hela nätterna (Y)
är sällan jag är hemma nu känns det som!
Men imorgon så har jag sovmorgon för första gången på LÄNGE!!! :D *gillas* :D

Annars idag så kom jag hem runt halv tre efter jobbet och då blev det lite bad i Gärdsjön med Linda :D Hur skönt som helst, tills det började att åska :S brr...
inte kul att bada när det åskar!
Jag flög upp ur vattnet!!! xD
Linda gick lugnt och sakta upp xD haha

Sen har jag varit på rep! :) har inte haft ett rep på väldigt länge :D men det var härligt att få se replokalen idag igen :) På tisdag så blir det mer rep och då kommer Jörgen oxå! då blir det kanon kul (Y)
På väg hem från repet idag så SPÖREGNADE så in i h******e xD  tur att man hade fått lånat Lindas bil så att man kunde köra hem :)
När jag kom hem så blev det våfflor med vaniljglass :D MUMS!!!

nu blir det lite mer fotboll!! xD är det ända som kan vara på tv! i alla fall om pappa får bestämma xD haha

puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0