14 Juli

Heej :D

Denna dag så vart det en kort dag på jobbet! skönt dä, fick vila mig lite nu när jag kom hem! slocknade framför tv nu i två timmar!
nu har jag ingen aning om vad som händer ^^ antingen så blir det lite bad nere vid sjön, eller så åker vi på tjej middag xD haha! Har inte bestämt mig än xD

igår så fick jag hämt aut mitt körkort! haha xD jag ser ut att må jätte dåligt på det! eller jatyp oskyldig eller nå! xD jaja får hoppas att jag inte behöver visa upp det så många gånger xD

tänkte nu lägga upp lite bilder sen Peace and Love! <3

Tisdag:







Onsdag:









Torsdag:






Fredag:







Lördag:









Lite bilder så där xD
aja hade iaf HUUUUUR kul som helst!! blir nästa år oxå!! :D

puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha, herre gud. Hur orkar ni? :D Jag dog förra året, så var inte ens lite pepp på att åka dit nu i år. Får se hur skadad jag blev - kanske ska dit nästa år. Men bara kanske... ;D Ni såg ut att ha trevligt iaf!

2010-07-15 @ 20:27:18
URL: http://eraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0