27 Juni

Heej :D

nu har man jobbat i tre veckor så nu är det bara tre lvar :( sen är man arbetslös! "/
hmm... undra vad man ska hitta på då?!

idag så jobbar jag till nio, sen blir det nog till att åka till jozze en stund :)
Imorgon så är jag LEDIG så då ska jag till Falun på falucrusingen! :D
Jag kommer ihåg när jag och Linda var där för två år sen!
Hon ringde mig runt fyra, fem tiden och sa "hej, du har tio minuter på dig att göra dig klar innan vi kommer och hämtar dig för du ska med till falun!"
Var inte det roligaste att hinna duscha och hitta kläder sminka sig och allt sånt skit på 10 minuter xD
Men det gick! jag han till och med ner till vägen där dom skulle hämta upp mig!
När jag fick syn på dom så stog jag nog bara och gapa x)
Dom hade fått lånat finbilen xD 
Sen undedr kvällen så hände det en massa skoj! ska inte gå in på den nu, för då får jag sitta här tills imorgon xD haha
men det kvällen hade jag huuur kul som helst! och så kul ska det bli i morgon oxå :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0