28 Juli

Heej :D

Märkte igår att 1½ liter vin och 2 shots teuqila var lite för mycket för mig! xD

Det började med att efter jag hade slutat jobbet vid halv 10 tiden, mötte josse för att sen hämta vårat vin (tre apor)
Då hade Josse redan fått tag på vinså helt plötsligt så hade vi sex lite vin! xD
Men tur va så delade vi bara på tre xD haha
Sen kom det lite teuqila på bordet oxå ^^ bara så där haha
Vid ett tolv halv ett tiden så gick vi ner mot Centrum, där kjag och josse gick in i öltältet vid stranden, GRATIS! haha kanske för att det bara var en halv timme kvar xD  Men kul hade vi då!
Helt plötsligt så var josse borta xD hade ingen aning om vart hon var, gick runt och letade överallt xD
Gick ut och ringde upp henne, satt och väntade lite vid en sten, ringde henne igen, gick och fick hennes nycklar sen gick jag hem till henne och sov xD haha
Kan juh säga att det var inte roligt att vakna i morse xD haha

Nu får jag se om jag hittar någon skjuts till falun, annars blir det lite svårt :( VILL DIT!!!!!

pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0