31 Juli

Heej :D

Sitter och kollar igenom gamla Classic Car Week bilder :) gud vad kul man hade de då!  :D 
Inte för att jag inte har haft kul nu av denna CCW men.. jag saknar nog den gamla tiden lite ändå ;)
Var alltid ute på byn och gled omkring i fin bilar :) och det var nog lite mer spännande då.. när man inte kom in på någon nattklubb eller inte kunde köpa cigg och snus och hejdundran vad mna nu ska ha xD
Nu när man går ut så känner man att man får göra allt.. x) låter konstigt, men jag får den känskan!
Och nu när man går in på nattklubbarna så känner man sig gammal när man får se folk som är yngre än en själv där xD haha

jaja, var på bowlingen igår, hade det riktigt kul där, sen sov jag hos josse och sen har jag jobbat idag..
Ikväll så blir det juh bowlingen igen! Måste ju tjäna in pengarna som jag la ner på armbandet xD
Men jag ska nog inte dricka något efter som att jag ska köra :)

allt för nu!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0