börja blogga igen??

hallo!

inte igår kan man nog säga ^^ hihi
har juh inte bloggat på VÄLDIGT länge nu! funderar på att göra det igen, fast då starta upp en annan ^^ hihi

Annars så rullar allt på som vanligt ^^
var chaufför i lördags och jag tjäna 940kr på det :O
och jag körde inte många vändor ^^
Tove hade inflyttningsfest här i byn och jag körde två vändor ner till bowlingen och två hem ^^
asså ca 8 mil under hela kvällen :D
jag har bara ett prd att säga... NICE!! :D

Väl inne på bowlingen hade jag det jätte kul! awesome DJ! fulla och glada vänner så om man räknar bor en sak som hände den kvällen så var det en helt underar kväll :D

Helgen som kommer så ska jag på en fest och träffa några från gamla klassen :D
Då ska jag inte vara chaufför utan då ska det spåra ur! :D ORDENTLIGT!! :D hihi


här kommer en bild från i fredags då jag och josse hade förkröök hemma hos hennes bror!
senare den kvällen gick vi till bowlingen och hade det chill :D


det kändes skönt att skriva lite så vi får se om det blir nå mer inlägg hihi

puss<3


Kommentarer
Postat av: Tove

det var superduper awesome :D TACK !

2010-10-26 @ 11:33:30
URL: http://yotovelito.blogspot.com/
Postat av: Alexandra

Oj, GRATTIS att du uppdaterar någongång! :D Fortsätt så! Syns imorrn, då är det party! :D:D

2010-10-29 @ 16:20:48
URL: http://eraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0